Skreddersydd programvareutvikling

Fra idé til ferdig løsning

Hos Qno tilbyr vi helhetlig utvikling av programvare tilpasset dine unike behov. Vi håndterer hele eller deler av prosessen fra start til slutt.

Qno er et softwarehus etablert av partnere med over 20 år i bransjen.

Vi spesialiserer oss på utviklingsoppdrag og har en portefølje av referanseprosjekter som spenner fra skreddersydd programvareutvikling til strategisk rådgivning.

Våre løsninger skaper verdi for kunder på tvers av bransjer.

Våre tjenester


Vi dekker hele spekteret av utviklingsprosessen, fra behovsidentifisering og idègenererting, gjennom utvikling, til drift og vedlikehold

Behovs- identifisering og idégenerering

Prototyping og brukertesting

Rådgivning

Koding og testing

Undersøkelser og analyser

Drift

Konseptutvikling og løsningsdesign

Support og vedlikehold

Når du velger oss, får du en partner som dekker hele spekteret av utviklingsprosessen. Vi starter med behovsidentifisering og idéutvikling, og tar deg med steg for steg gjennom utvikling, testing og implementering. Deretter sikrer vi at alt fungerer optimalt med drift og vedlikehold.

Vårt team består av erfarne fagfolk med mange års ekspertise innen effektiv produktutvikling. Vi forstår hva som skal til for å skape løsninger som ikke bare fungerer, men som også leverer en optimalisert brukeropplevelse i applikasjoner.


Med oss som partner får du en løsning som er skreddersydd etter dine ønsker– en løsning som leverer verdi fra lansering og som utvikler seg i takt med dine kunders behov.


La oss samarbeide om å realisere dine idéer!

REFERANSEKUNDE

Fra idé til markedsklart produkt: Historien om

Mot slutten av 2023 ble vi i Qno kontaktet av fire visjonære gründere fra Alta – tre med bakgrunn i bygg- og anleggsbransjen og én teknologigründer. Sammen ønsket de å realisere forretningsideen easyReq. Ideen sprang ut fra en felles utfordring: behovet for bedre kontroll på tilfeldige, impulsive og uautoriserte innkjøp i selskapene deres. Løsningen de presenterte var et system for digitale rekvisisjoner.


Med noen enkle mock-ups som utgangspunkt, tok vi utfordringen på strak arm. Gjennom en helhetlig prosess som inkluderte behovsavklaring, konseptutvikling, rådgivning, UX/UI-design, koding og testing, samarbeidet vi tett med kunden for å gi liv til easyReq.


Sommeren 2024 leverte vi den første markedsklare versjonen av applikasjonen. Deretter fortsatte vi med å utvikle nye funksjoner i takt med tilbakemeldinger og behov fra easyReq sine kunder. Resultatet ble et brukervennlig og effektivt system for digitale rekvisisjoner.


I dag har easyReq overtatt ansvaret for videreutvikling og drift av applikasjonen. Vi er stolte av å ha vært med på reisen – fra idé til en løsning som skaper verdi i hverdagen for brukerne.


Se mer på www.easyreq.no


Test gjerne ut easyReq i din bedrift: app.easyreq.no


Få kontroll over tilfeldige, impulsive og uautoriserte kjøp i selskapet:

  • Få kontroll over hvem, hva og når det gjøres ad hoc-kjøp
  • Redusere tid og krefter på å godkjenne rekvisisjoner
  • Få full oversikt over tilfeldige kjøp gjort av selskapet i forskjellige butikker og på hvilket prosjekt